z
ورود عضویت

UV، Texturing و Lighting در نرم‌افزار Maya

مدل‌سازان حرفه‌ای با استفاده از Texture (بافت) و نورپردازی، احجامی واقع‌گراینه تولید می‌کنند و یک حجم خام و ساده‌ را تبدیل به یک حجم خاص می‌کنند.
4.3 (24 ) فراز صیادی اسکویی
فارسی
سطح: پیشرفته

699,000 تومان

ورود/عضویت
این دوره شامل
  • 3 فصل
  • 19 درس
  • مدت زمان ویدیوی آموزشی: 6 ساعت
  • مدت زمان مورد نیاز برای تمرین: 24 ساعت
  • سطح: پیشرفته
  • گواهی پایان دوره

مخاطبین دوره

این دوره برای مدل‌سازان سه‌بعدی، طراحان گیم، انیماتورها و طراحان صنعتی مناسب است.

ملزومات دوره

  • نرم‌افزار Autodesk Maya (۲۰۱۸)

پیش نیاز دوره

  • گذراندن دوره‌‌های مدل‌سازی مقدماتی و پیشرفته با نرم‌افزار Maya

توضیحات دوره

در دوره‌ی آنلاین UV، Texturing و Lighting در نرم‌افزار Maya مدرسه‌ی اینورس، هنرجویان نحوه‌ی تنظیم Texture, UV و نورپردازی احجام در این نرم‌افزار آشنا می‌شوند.

مدل آموزشی دوره

این دوره تمرین محور است و تکمیل تمرین‌ها توسط هنرجویان لازمه‌ی کسب مهارت در این مباحث است.

خروجی دوره

پس از گذراندن این دوره، هنرجویان می‌توانند در دوره‌ی اجرای پروژه در Maya نیز شرکت کنند. با گذراندن دوره‌های آنلاین مدرسه اینورس، هنرجویان گواهی پایان دوره دریافت می‌کنند.

اطلاعات دوره

3 فصل
6 ساعت
فصل 1
0 دقیقه
فصل 2
0 دقیقه
فصل 3
0 دقیقه

خرید های دانشجویان این دوره

انیمیت سه‌بعدی پیشرفته 8 ساعت
تومان 749,000
انیمیت سه‌بعدی مقدماتی 12 ساعت
تومان 599,000

دوره های مرتبط

در مورد مدرس

فراز صیادی اسکویی
  • 4 امتیاز
  • 130 نظر
  • 4 درس

امتیاز دانشجوها

دوره های دیگر مدرس