دوره های مدرس
Visual Development Art
برای تولید یک انیمیشن، گیم یا فیلم خوب و به یادماندنی، باید صدها عنصر مختلف در کنار هم به درستی بنشینند. در واقع میبایست همه اجزای یک دنیا با هم دیگر منطبق باشند. در غیر این صورت دنیای یک انیمیشن یا گیم باورپذیر نیست. فضا، پالت رنگی، نور، ظاهر کاراکترها، لباسها و وسیلهها همه باید از یک جنس باشند و قصه و ماجرا را معرفی کنند. نقل موثر یک قصه به مخاطب انیمیشن یا گیم تنها در حالتی اتفاق میافتد که فضای انیمیشن با داستان منطبق باشد. فرایند طراحی Visual Development دو بخش اصلی دارد، در بخش اول هنرمند با تحقیق و پیدا کردن رفرنس، دنیایی مناسب داستان انیمیشن یا گیم طراحی میکند. در مرحله دوم، هنرمند این دنیا را ترسیم میکند. در واقع هنرمند با تکنیکهای مختلف ذهنیت خود را به تصویر میکشد. وظیفه یک Visual Development Artist طراحی بصری دنیای یک انیمیشن یا گیم است. تعیین بزرگترین عناصر بصری مثل فضاسازی و کوچکترین جزئیات مثل شکلها به عهده Visual Development Artist است. هنرمندان این حیطه با درک مبانی رنگ و فرم و نیازهای یک قصه، دنیایی باورپذیر و یکدست طراحی میکنند.